به گزارش صدای وکیل ؛ با توجه به جولان کرونا در استان گیلان علی الخصوص شهرستان رشت ، یکی از دغدغه های مهم مردم عدم تسریع در پیگیری امورات از طریق مسئولین بانکی و بانکداران باجه ها در اکثر بانک ها می باشد.بانکدارن بدون توجه به پروتکل های بهداشتی برای مردم،آن ها را مجبور به ایجاد صف های بهم چسبیده برای عرصه خدمات کرده اند حال مسئول سلامتی مردمی که از روی اجبار اقدام به دریافت خدمات حضوری در بانک ها می کنند کیست؟ چرا برای بهبود روند ارائه خدمات به مردم از تعداد نیروهای بیشتری استفاده نمی شود؟ یقینا استفاده از نیروهای جوان و با انرژی در کنار ایجاد فضای مناسب در خور شان اجتماعی مردم جهت دریافت خدمات از ویژگی های مهم نظام بانکداری می باشد.
عکس ارسالی توسط شهروند رشتی در صف خرید سفته بانک ملی مرکزی واقع در میدان حشمت شهر رشت می باشد.